maanantai 24. kesäkuuta 2013

Juhannus

Mä vietin Juhannukseni mökillä sukulaisten kanssa. Mitä tein? Mulla on muutama pienempi serkku, joiden kanssa olin paljon, Maisaa unohtamatta :D Syötiin hyvää ruokaa ja poltettiin kokko. Mulla oli kamera mukana joka sekunti (no ehkä ei... mutta melkein), joten kuvia on paljon :)


 Mun asu.


En oo koskaan vesihiihtäny, mut haluisin joskus koittaa :) Noi meni siitä meidän edestä. Ja sitten olis kiva kokeilla sellasta vetorengasta.


Maisakin kävi uimassa ;)

Toi kuva Purimosta on sumee, koska zoom ei riittänyt, niin jouduin rajaamaan. Purimolla on joka Juhannuksena risteily, jossa on saunakin päällä. Joskus ois kiva mennä tälle risteilylle :)

 Meidän kokko :)

Iskä ja sen kaks veljee ajo tollasilla autoilla ja mä koitin kuvata sellasia kuvia missä ne hyppää :D

Illalla saatiin ihana auringonlasku! 


Ja vähän myöhemmin illalla täysikuu.

Kiva Juhannus oli!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti