keskiviikko 7. elokuuta 2013

Helsingin reissu ♥





















Okei, eli meidän (Nona, Iina, Katsu, Minä) päivä alko noin seittemän aikaan, jollon juna lähti kohti Helsinkiä. Matka kesti n. 1h 45min. Oltiin suunnilleen yhdeksän aikaan Helsingin rautatieasemalla. 


Lähdettiin käveleen Kamppiin (valtava kauppakeskus). Pyörittiin siellä jonkin aikaa ja tehtiin ekat ostokset :D Siitä mentiin Foorumiin, koska mä halusin välttämättä käydä Stadiumissa ;) Kahentoista aikaan kaikilla oli jo hirvee nälkä ja lähettiin ettiin ruokapaikkaa. Käveltiin sellasta katua, jos oli paljon ravintoloita / pubeja, mut minkään ruokalista ei näyttäny hyvältä... No, sit Nona keksi, että mennään Morrissoniin, mutta sielä oli joku päivällis-aika ja ruokavalikoima oli tosi pieni. Lähettiin siis pois ja lopulta mentiin La Famigliaan, söpöön ruokapaikkaan, joka oltiin nähty matkan varrella. 















Katsu, Nona, Iina

Mä tilasin BBQ hampurilaisen ja se oli NIIN HYVÄÄ!♥♥♥

Nona otti margheritan ♥


Iina taas meatball pastan ♥


Ja Katsu pihviannoksen ♥

Kaikki oli tyytyväisiä ruokaansa!

Sitten taas jatkettiin shoppailua ja osteltiin kaikkee ihanaa <3 Jonkin ajan päästä kaikki halus levätä vähän aikaa ja Katsu muisti lähellä olevan Fazerin kahvilan, joten --> mentiin sinne. Mä otin hedelmäkookos-smoothien ja oli se ihan hyvää. Katsu otti marenki leivoksen, Nona otti kaakaon ja Iina ei ottanu mitään. 

Ihanan näköstä kaakaoo! ♥

Varmaan tunti siellä istuttiin ja sit lähettiin taas meneen. 


19.07 lähti juna kohti Tamperetta.

Mulla ainakin oli super-ihana päivä!!♥♥♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti